vrijdag, november 21, 2014

Frieda's relativiteitstheorie

Mijn nette vrienden vinden mijn huis rommelig, terwijl mijn rommelige vrienden mijn huis juist netjes vinden. Mijn slimme vrienden vinden mij dom, terwijl mijn domme vrienden mij slim vinden. Ik heb een dunne vriendin die zegt dat ik dik ben. Mijn dikke vriend wordt daar altijd heel boos over, en zegt dan dat ik juist heel dun ben.
Als je alle meningen over mij bij elkaar optelt, en deelt door het aantal vrienden, dan kom je uit bij de ware Frieda Splitter.

4 opmerkingen:

Anne-Jo zei

Ik heb het idee dat ik weet wie jij bedoelt met die 'dikke vriend'. Ik vind het echt gemeen van jou dat je hem zo noemt. Hij is niet dik!

Pieter zei

Jouw relativiteitstheorie maakt ons dus allemaal tot heel gemiddelde mensen?

Pieter zei

Hey Anne-Jo. jij bent dus zeker nog dikker!

frieda zelf zei

Dit is niet de bedoeling. Ik ga jullie nu allebei even bellen.